fredag 17. oktober 2008

Gordon Setteren Bessie

Hei! Velkommen til min side. Jeg heter Bessie og er en Gordon Setter. Jeg kom til verden på Tretten den 30. juli 2008. Jeg har to brødre og en søster som heter Storm (Black Thunder),Birk (Beauty Boy) og Bavarian Lady. Pappan min heter Gråsjøvalens Zingo. Jeg har også et "fint" navn, Belfleur Bijou av Black Bess Angel, men Bessie er greit til hverdags.Mammaen min bor fortsatt hos Frank i Gudbrandsdalen. Nå bor jeg sammen med den nye "flokken" min i Oslo som er to voksne og tre barn. Den fjerde studerer i Bergen og jeg gleder meg til jul for da kommer hun hjem! Vi bor litt utenfor byen, så jeg har hage jeg kan leke i og fine turområder rundt. I helgene er jeg som regel på hytta i Østerdalen og der har jeg enda mer plass! En hel golfbane jeg kan løpe på og flott turterreng. På denne siden skal jeg fortelle deg litt om hva som skjer i livet mitt og det er gøy hvis du vil følge med meg.

Ingen kommentarer: